برای رشد کامل ابرو در یک هفته چی خوبه؟

برای رشد کامل ابرو در یک هفته چی خوبه؟

6 نکته برای رشد کامل ابرو

در صورتی که بخواهید ابروهایتان رشد کند باید عجله نکنید و صبر داشته باشید. ما 6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن ابروهای مناسب به شما خواهیم گفت.

ابرو های زیبا، صورت را زیبا میکنند. اما طراحی ابروها و پرکردن قسمت های خالی و بدون مو ابرو میتواند چهره را زیباتر نشان دهد.

در این متن میتوانید با چند روش واکس ابرو اشنا شوید

ابرو های شما هم میتوانند دوباره رشد کنند

کنار گذاشتن موچین

برای اینکه ابروهای کامل و پرپشت داشته باشید باید مدتی موچین را کنار بگذارید حتی اگر موهای ریز در اطراف ابروهای شما روییده باشد اجازه دهید تمام موهای اطراف ابرویتان رشد کنند. بعد از چند هفته ابروهای بلند و کامل پاداش صبر شما خواهد بود.

بند ابرو ، وکس ابرو ، اصلاح ابرو ، هاشور ابرو تهران
خدمات تخصصی هاشور ابرو در تهران

مواظب ابروهای خود باشید

ابروها نیز مثل دیگر اعضای بدن نیاز به مراقبت دارند. همانطور که در ابتدا بی فایده به نظر می رسد، ولی در نهایت نتیجه اش برعکس خواهد بود: لایه برداری با یک لایه بردار نرم باعث می شود پوست زیر ابروهای شما خوب شده و رشد ابرو را تحریک می کند. دلیل این کار این است که شما ریشه های مو را تحریک می کنید ، گردش خون در پوست را بهبود می بخشید و سلول های مرده پوست را از بین می برید. همچنین می توانید از یک اسکراب صورت برای ناحیه ابرو خود استفاده کنید.

تقویت و اسکراب ابرو ، لایه برداری ابرو ، قبل و بعد ابرو
هاشور ابرو تیغ ماهی در تهران

سرم های مغذی ابرو با پپتیدها ، کراتین و بیوتین باعث تقویت ابرو و مراقبت بیشتر از ابروهای شما میشود. از طرفی افرادی که مصرف محصولات طبیعی را برای تقویت موهایشان ترجیح می دهند باید از روغن کرچک ، روغن بادام یا روغن زیتون ارگانیک استفاده کنند و روغن را به طور مرتب هر عصر با یک برس به ابروهایشان بمالند. به این ترتیب ابروها هر شب مرطوب می شوند و زود زود نمیشکنند.

یک رژیم غذایی سالم بخورید

برای رشد مو ، داشتن یک رژیم غذایی سالم بسیار مهم است. ویتامین ها و مواد معدنی برای رشد مو ضروری هستند. بنابراین مطمئن شوید که رژیم غذایی متعادل با اسیدهای چرب امگا 3 ، آهن ، روی ، پروتئین ها و ویتامین ها مصرف می کنید.

بیشتر بخوانید

فرق هاشور با تاتو ابرو

جهت دادن به رشد ابروها

با رشد ابروها و دست نزدن به آنها ، ابروها می توانند به سرعت شکل خود را از دست بدهند. اینجاست که میتوانید از ژل ابرو کمک می کند تا موهای ریز تان را در جهت درست هدایت کنید. در صورت لزوم جهت پوشاندن موهای ریز اطراف ابرو، از کانسیلر استفاده کنید.

شکل ابرو

بعد از گذشت چند هفته سرانجام زمان آن فرا رسیده است که ابروها دوباره پر شده و به زیبایی طبیعی برگردند! دیگر نباید اشتباهات قبلی خود را تکرار کنید و ابروهایتان را با موچین بچینید.

شکل ابرو ، مدل ابرو ،شکل ابرو کمانی ، هاشور ابرو ماژیکی ، هاشور ابرو تیغ ماهی ، هاشور ابرو تایلامی
هاشور ابرو سه بعدی در تهران

بهترین کار این است که پیش یک متخصص اصلاح ابرو بروید. یک متخصص زیبایی بهتر میداند که چگونه ابروهای شما را با استفاده از اپیلاسیون یا نخ طراحی کند.به عنوان مثال می توان از اپیلاسیون یا نخ استفاده کرد.

طراحی قسمت های بدون موی ابرو

بعضی از قسمت های ابروهای ما به حالت طاس باقی می مانند و هیچ مویی در اینجا رشد نمی کند.فقط یک راهکار برای اصلاح قسمت طاسی موضعی ابرو و جود دارد! آرایش دائم با متد جدید میکروپیگمنتیشن بهترین راهکار برای پوشاندن قسمت های بی موی چهره میباشد.میتوانید به یک متخصص تاتو ایمن (میکروپیگمنتیشن ) مراجعه کنید و درخواست ترمیم این قسمت را بدهید . ایشان با ایجاد خط های مشابه مو با رنگدانه های معدنی که به هاشور ابرو معروف است این قسمت از ابرویتان را ترمیم کند.

هاشور ابرو با میکروپیگمنتیشن ابرو در تهران
طراحی ابرو در تهران

حقایقی در مورد رشد ابرو

ابروها چرخه رشد متفاوتی نسبت به موهای سر ما دارند. در مرحله اول ، ریشه مو تشکیل می شود و موهای ابرو در طی سه روز حدود یک میلی متر رشد می کنند. در مرحله بعدی ، موها با سرعت کمتری رشد می کنند تا اینکه رشد مو در مرحله استراحت متوقف شود. این ممکن است تا هشت ماه طول بکشد. سپس موها لاغر و نازک می شوند و از بین می روند و موهای جدید از ریشه رشد می کنند. چیدن ابروهای شما با موچین باعث می شود موهایی که در حال استراحت هستند از بین برود. در این حالت ممکن است مدتی طول بکشد تا ریشه مو به مرحله رشد اول برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *