میکروپیگمنتیشن در شرق تهران

میکروپیگمنتیشن در شرق تهران

میکروپیگمنتیشن یک نوع آرایش دائم نوین میباشد; که خانم ها برای آرایش و زیبایی خودشان و پوشاندن نقاط نامتقارن پوست از آن استفاده میکنند .

میکروپیگمنتیشن چیه ؟

میکروپیگمنتیشن تزریق رنگدانه بر روی لایه سطحی پوست بوسیله دستگاه میکروپیگمنتیشن گفته میشود و برای کسانی که به زیبایی خود اهمیت میدهند انجام میشود

میکروپیگمنتیشن ، آرایش دائم ، میکروپیگمنتیشن غرب ، میکروپیگمنتیشن کجا برم
میکروپیگمنتیشن ابرو حرفه ای

طرز کار میکروپیگمنتیشن چگونه است؟

میکروپیگمنتیشن همان تاتو میباشد; ولی در این روش از صد ها نقطه برای ساختن شکل و طرح مورد نظر بر روی موضع انجام میشود در این روش به جای پرکردن محل مورد نظر از رنگ ، بوسیله دستگاه مخصوص رنگ میکرو به تدریج در محل مورد نظر به صورت نقطه ای و مداوم تزریق میشود; تا یک شکل یا طرح منظمی و طبیعی بر روی موضع ایجاد شود .

اسکالپ سر ، هاشور سر ، میکروپیگمنتیشن سر

انواع میکروپیگمنتیشن را نام ببرید؟؟

میکروپیگمنتیشن ابرو ;برای ابرو ها هاشور های مویی زده میشود تا قسمت های کم موی ابرو پر مو نشان داده شود و اینکه ابرو های نامتقارن متقارن شود و یا اینکه بر روی ابروها همانند سایه پودری کار میشود  میکروپیگمنتیشن چشم ; برای انجام سایه چشم و بن مژه استفاده میشود و یکی از نقاط حساس بدن میباشد   میکروپیگمنتیشن لب;حجیم سازی و رژ لب دائم و خط لب،برای لب های بی رنگ و کوتاه مناسب میباشد میکروپیگمنتیشن سر; که همان اسکالپ سر میباشد برای کسانی که قسمتی از موی سرشان ریخته یا کم مو و طاس میباشد کار میشود.

انواع میکروپیگمنتیشن لب ، ترمیم لب شکری ، میکروپیگمنتیشن در فلکه اول تهرانپارس

آیا میکروپیگمنتیشن درد دارد و میشه تحمل کرد؟

در انجام میکروپیگمنتیشن از بیحسی های مختلفی استفاده میشود که تیکاتکیس یکی از انهاست . پیگمنتر یه مقدار از بیحسی استفاده میکند تا درد موضع کمتر شده و قابل تحمل باشد; ولی اگر پیگمنتر حرفه ای باشد حداقل درد با حداقل بیحسی را برای مشتری ایجاد میکند . هرچه قدر بیحسی کمتر استفاده شود رنگ پذیری میکروپیگمنتیشن بیشتر میشود و هر چه بیحسی قوی تر باشه عضله حالت انقباض پیدا میکنه کاشت رنگ مشکل پیدا میکند.

میکروپیگمنتیشن برای چه کسانی خوب میباشد؟

1- خانم هایی که ابرو های نازک دارند . 2- افرادی که ابرو های کم مویی دارند و یا قسمتی از ابرو هایشان بدون مو میباشد . 3- برای ابروهای نامتقارن استفاده میشود . 4- کسانی که میخواهند خط لب دائم و یا لب های پف کرده داشته باشند . کسانی که میخواهند خط چشم دائم داشته یا بن مژه دائمی داشته باشند . برای زخم های اسکار و یا افرادی که موی سر کم دارند یا از طاسی سر رنج میبرند و …

میکروپیگمنتیشن ابرو زیبا ، میکروپیگمنتیشن ترانه الوندی ، میکروپیگمنتیشن در تهران نو
مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن در شرق تهران

آیا میکروپیگمنتیشن ماندگاری طولانی دارد؟

بله . در میکروپیگمنتیشن اگر از مواد با کیفیت بالای اروپایی و آمریکایی  استفاده شود میکروپیگمنتیشن کار متخصص باشد و حرفه ای کار کند و نمونه کار های زیادی داشته باشد . مجوز فعالیت از سازمان های تخصصی دولتی را داشته باشد که دلیل برای آموزش مناسب پیگمنتر میباشد . ماندگاری میکروپیگمنتیشن حداکثر چهار سال میتوان برآورد کرد . حتما باید بعد از انجام میکروپیگمنتیشن مراقبت های لازم انجام شود .

در مرکز میکروپیگمنتیشن چه خدماتی انجام میشود؟

انواع تاتو ابرو ، انواع هاشور به روش میکروپیگمنتیشن ، خط لب ، رژلب،حجم سازی لب،میکروبلیدینگ، قاب ابرو ،تاتو بدن ، اسکالپ سر ، زخم های اسکار ، هاله سینه

مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن ، میکروپیگمنتیشن کار در تهران
این عکس آرشیو میباشد

میکروپیگمنتیشن شرق تهران کدام مناطق را شامل میشود؟

میکروپیگمنتیشن ابرو چشم و لب و …در شرق تهران مناطق تهرانپارس ، نارمک ، محدوده خیابان پیروزی ، منطقه تهران نو ، افسریه ، نیروی هوایی پیروزی ، حکیمیه ، میدان شهدا (خراسان) ، منطقه 8 ، منطقه 4 ، منطقه 13 منطقه 14 را شمامل میشود اگر در این مناطق هستید در سایت ابرو کار میتوانید مرکز میکروپیگمنتیشن در این مناطق را پیدا کنید هم آموزش ببینید هم خدمات بگیرید .

هزینه انجام میکروپیگمنتیشن ابرو چقدر است؟

میکروپیگمنتیشن ابرو قیمت های مختلفی دارد از 250 هزار تومان گرفته تا یک میلیون و 200هزار تومان باید هزینه کرد که متغیر میباشد.سعی کنید از از میکروپیگمنتیشن ارزان قیمت استفاده کنید چون احتمال دارد از مواد با کیفیت پایین استفاده شود یا پیگمنتر با سابقه نباشد و مبتدی باشد .  به تعداد نمونه کار هایش نگاه کنید و یکبار در محل کارشان شاهد انجام کارشون باشید . در میکروپیگمنتیشن ابرو حرفه ای نباید ابرو ها خونریزی داشته باشد .

هزینه میکروپیگمنتیشن ، میکروپیگمنتیشن ارزان قیمت ، میکروپیگمنتیشن خیابان دماوند
هزینه میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن لیلا شاهسون

کلیه خدمات آرایش دائم (میکروپیگمنتیشن) با قیمت استثنایی ارائه داده میشود با بهترین مواد آمریکایی از برترین برندها بدون درد و خونریزی به طور تضمینی ماندگاری بالای یکسال بدون ترمیم اولیه .

میکروپیگمنتیشن در تهران کجا انجام میشود؟

برای انجام میکروپیگمنتیشن در تهران به صفحه اصلی سایت ابرو کار یا مراکز بالای سایت مراجعه کنید . این مراکز با داشتن چندین سال تجربه و داشتن مجوز لازم برای فعالیت ادارات مربوطه و سازمان فنی و حرفه ای داشتن دیپلم های آرایش دائم از کشور های خارجی تایلند و انگلیس و آلمان بهترین خدمات را برای شما انجام خواهند داد.

میکروپیگمنتیشن در تهران
میکروپیگمنتیشن در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *