هاشور ابرو چیست

هاشور ابرو چیست و چگونه انجام میشود .

هاشور ابرو برای برطرف کردن نواقص و ترمیم ابروها میشود ( قرینه گی ابروها  )

خدماتی مانند تاتو از سالها قبل در سالن‌های آرایشی ارائه می‌گردید. در واقع تاتوهاشور ابرو  اگر به صورت طبیعی و توسط افراد خبره انجام بگیرد می توانند جایگزین مناسبی براب ابروهای نازک شما باشد.
این روزها علاوه بر تاتو راهکار جدیدی برای رفع نقص ابرو انجام می‌گیرد به نام هاشور و یا همان میکروپیگمنتیشن.
هاشور و یا میکروپیگمنتیشن که متدی پیشرفته می‌باشد، فرایندی است که با کاشت رنگدانه‌ها در عمق مشخصی از لایه پوست، حداقل آسیب را به بافت وارد نموده و برای بازسازی طبیعی و جلوه بخشیدن به چهره در طولانی مدت به کار می‌رود.
هاشور که روش بهداشتی‌ تر برای جایگزینی تاتو می‌باشد، بدون درد و خونریزی انجام می‌گیرد. اما در کنار تمامی مزایای این روش آنچه که همواره دارای اهمیت می‌باشد رعایت بهداشت و سپردن کار به دست افراد خبره می‌باشد.
سالن زیبایی پریماه در کنار سایر خدمات خود آماده ارائه این خدمت توسط افراد متبحر و با تجربه می‌باشد. مربیان ما  دارای مدرک مربیگری حرفه‌ای و پیگمنتر برتر آرایش دایم صورت می‌باشد.
هاشور ابرو چیست
هاشور ابرو چیست
سلامت و ایمنی برای متخصصان هاشور ابروی ما در درجه اول اهمیت قرار داشته و هیچ خدمتی اگر منجر به عدم سلامت مشتری باشد انجام نمی‌گیرد.
 زیبایی همراه با سلامت است که به زندگی شما رنگی تازه می‌بخشد و نباید یکی فدای دیگری گردد. زیبایی خود را به دست متخصصان سالن زیبایی  بسپارید و لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *