آموزش میکروپیگمنتیشن

هاشور ابرو & میکروپیگمنتیشن micropigmentation

روش میکروپیگمنتیشن ;همان تاتو بدون درد و خونریزی . همان انتقال رنگدانه های زیست سازگار در عمق مشخصی از پوست میباشد, با این روش میتوان به ابرو ها شکل داد . شکل ابروها را بسیار ظریف و پراکنده اصلاح کرد و یا ابرو ها را در جهت پر پشت نمودن به حالت تکنیک می توان با بالا بردن ناحیه خارجی ابرو ، شکل دادن به ابرو یا باز کردن ابرو، چهره را زیباتر وجوان تر نمود و در موارد عدم تناسب، دو ابرو را یکنواخت کرده و رنگ و شکل ابروها را اصلاح کرد. این یعنی کاربرد وسیع تکنولوژی جدید میکروپیگمنتیشن در ابرو . کاردبرد های دیگر میکرو بماند برای بعد ….

هاشور ابرو حرفه ای
هاشور ابرو

افراد ذیل می توانند متقاضی استفاده از میکروپیگمنتیشن ابرو باشند :

– افرادی که ابروهای کم پشت و پراکنده دارند.
– افرادی که از ابروان قرینه برخوردار نیستند.
– افرادی که ابروهای کوتاه دارند و مطابق سلیقه شان دوست دارند ابروانشان کشیده تر باشد.
– افرادی که دوست دارند تغییراتی در مدل ابروانشان ایجاد کنند.

میکروپیگمنتیش از خانواده تاتو است ولی با تاتوهای سنتی تفاوت هایی دارد از جمله اینکه میکروپیگمنتیش توسط دستگاهها و رنگ های استاندارد انجام می شود در نتیجه ایمنی و بهداشت این کار بالا است و این دستگاهها دارای کاتریج های یکبار مصرف است و تفاوت دیگر در ته رنگ هایی است که تاتو قدیمی ایجاد می کند و رنگ های مورد استفاده در پیگمنتیش حداقل تغییر رنگ را دارند و چون عمق کاشت میکروپیگمنتیش از تاتو های سنتی کمتر است عوض کردن مدل، رنگ و شکل بر روی آن راحت تر است.

در این روش ، رنگ مانند دانه های مو و در جهت رویش موهای ابرو روی پوست می نشیند و تفاوت آن با تاتوهای قدیمی این است که دیگر یک کادر پر رنگ و ناجور وجود ندارد ، فقط تارهایی مانند مو با سوزن نازکی داخل ابرو کشیده می شوند که خیلی هم پر رنگ و مشخص نیستند بلکه رنگی طبیعی دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

تفاوت پیگمنت با تاتو در روش اجرای آن ، همچنین بدون درد و خونریزی بودن آن است که در نتیجه التهاب کمتری در افراد ایجاد می کند. در گذشته فردی که تاتو انجام می داد ممکن بود تا مدت ها از فعالیت های روزانه خود دور شود یا نتواند در اجتماع ظاهر شود ولی در این روش ، بسته به نوع پوست و ویژگی های بدن افراد ، التهاب و زخم بسیار کم است.

در پیگمنت به دلیل استفاده از کارتریج های یک بار مصرف و رنگ های تست شده ، ایمنی و بهداشت کار بسیار بالا و خطر انتقال بیماری بسیار کم است. با توجه به ظریف بودن سوزن های این دستگاه ، درد حاصل از این کار به شدت کاهش یافته و می توان به جرات ، کلمه پیگمنت بدون درد را به کار برد.

شایان ذکر است میکروپیگمنتیش در صورتی که با دستگاه استاندارد و توسط پیگمنتر حرفه ای مسلط به طراحی کامل صورت انجام گیرد کاری زیبا و طبیعی می شود.

رنگ های ابروی میکروپیگمنتیشن دارای تنوع رنگ زیادی بوده و در نتیجه با ترکیب رنگها ، محدودیتی در رنگ دلخواه درخواست کننده هاشور ابرو وجود ندارد.

میکروپیگمنتیشن تخصصی

ماندگاری این رنگها با توجه به جنس پوست افراد، شرایط زندگی، شرایط آب و هوایی و نحوه زندگی افراد متفاوت است و نمی توان زمان دقیقی را برای ماندگاری رنگ ها مشخص کرد و معمولا افراد با پوست های خشک ماندگاری رنگ بالاتری نسبت به اشخاص با پوست چرب دارند.

هاشور ابرو یک تکنیک است که توسط دستگاههای تاتو قدیمی نیز قابل اجرا است ولی با دستگاههای جدید میکروپیگمنتیش به صورت زیباتر و طبیعی تر انجام می شود و در اکثر موارد زمانی که میکروپیگمنتیش به اصطلاح جا می افتد تشخیص مرز بین پیگمنت ها و ابروی خود شخص به سختی صورت می گیرد.

یکی از کاربردهای میکروپیگمنتیشن اصلاح تاتوهای قبلی هم از نظر شکل و هم از نظر مدل است و می توان حالت کادری و بدرنگی های تاتوهای قبلی را اصلاح و تبدیل به هاشور کرد.

با توجه به اینکه در میکروپیگمنتیشن ابرو رنگدانه نسبت به تاتوهای قدیمی در عمق کمتری کاشته می شود (و در نتیجه امکان تغییر شکل، رنگ و مدل را به ما می دهد) نیاز به ترمیم دارد و تعداد جلسات ترمیم با توجه به موضع پیگمنت و داشتن تاتوی قبلی متفاوت است.

در میکروپیگمنتیشن ابرو باید اصول پیگمنتیشن را کاملا دانست و آن را به نحو احسن انجام داد.

میکروپیگمنتیشن ابرو اکثرا در آرایشگاه های زنانه برای بانوان انجام میشود
شخصی که هاشو ر ابرو  را برای متقاضی انجام میدهد باید طراحی قوی داشته باشد و ساختار ویژگی های پوست و اصول طراحی چهره و ترکیب رنگ را به خوبی بداند.

میکروپیگمنتیشن

مرکز میکروپیگمنتشن و زیبایی ما با متخصصین حرفه ای، با تجربه و آگاه از اصول زیبایـــــــی شناختـــی و طراحــی چهــره، با استفاده از جدیدترین و استانداردترین دستــگاه ها بدون هیچگونه درد و خونریزی به همراه وسایل یکبار مصرف استریل و با رعایت اصول بهداشتی سعی نموده تا مراجعین از بهترین خدمات در  میکروپیگمنتیشن ابرو ( هاشور ابرو – سایه ابرو ) بهره مند شوند.

در مرکز میکروپیگمنتیشن تهران از بهترین خدمات هاشور ابرو به صورت اصولی و بهداشتی برخوردار شوید.

تکنولوژی جدید میکروپیگمنتیشن آرایش دائم را برای شما به ارمغان آورده اشت .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *